En ovanligt seg söndag

En hemsk och tröttsam dag lider mot sitt slut, tack och lov. Mitt knä värker fortfarande som bara ¤\#%¤#%, och det kommer att kännas gruvsamt att krypa till kojs ikväll även om jag varit trött som en gnu hela dagen. Två ynka timmars sömn gör ingen människa pigg och glad.

Vädret har i alla fall förbättrats, snålblåsten har bedarrat och solen har kommit fram igen. Jag får se fram emot att kunna spendera morgondagen utomhus, kanske rycka nåt ogrässtrå här och där, ta en fika i solen och kika på grannens nationaldagsflaggning….jag nöjer mig med väldigt lite för närvarande. Men man vet aldrig,  jag kanske t.o.m. klämmer ur mig några strofer av Kungssången om jag får feeling…haha 😛

Har i alla fall varit envis och undvikit att ta fler smärtstillande idag….duktig tjej..

Hoppas ni haft en skön söndag och att ni får ett fint nationaldagsfirande imorgon..

Kram / Marianne

 

Kommentera

