Dagen D – som i Deppig

Hej sötrumpor!

Det har varit en deppig dag här och den absoluta ”höjdpunkten” var ett migränanfall from hell…Som tur var gick det över förhållandevis snabbt med hjälp av ett par dunderpiller, mörkläggning och ryggläge.

Vet inte varför jag får såna här ”downs” med jämna mellanrum, men jag vet redan när jag slår upp ögonen på morgonen att dagen kommer att bli skitjobbig. Det är bara att bita ihop, genomlida dagen och vänta på att det vanligtvis goda humöret ska återvända. Dessa dagar är det rätt skönt att få sitta helt solo på ett kontor, man är inte den roligaste att umgås med om man säger så…

Nu har det lättat lite i alla fall och jag hoppas att jag vaknar i morgon som den gamla vanliga glittrande solstrålen..haha 😛

Kramen..

 

Kommentera

