SYNbart nervös..

Hej sockerärtor…

Det är med spänd förväntan jag ser fram emot morgondagen. Äntligen ska min första starroperation bli av efter många om och men! Jag känner ändå att jag verkligen måste peppa mig själv inför detta. Ja, ja vet att det är en mycket vanlig och relativt enkel operation, det är inte det som är grejen, men jag har alltid haft en onaturlig och barnslig skräck för att någon ska pilla i mina ögon, man kan nästan kalla det för en fobi. Inte ens jag själv kan förmå mig att göra detta, då skulle jag ha skaffat linser för länge sen. Jag kan inte ens ge mig själv ögondroppar. Så jag försöker koncentrera mig på det positiva istället, nämligen att slippa känna mig som en halvblind höna utan att ens ha klarat av att hitta ett enda ynka korn..haha..

Det blir till att kliva upp tidigt i morgon eftersom jag har tid kl. 9 och det är 12 mils resa med bil, plus rast- och pinkpauser för jycken. Så det får bli en tidig kväll för den här gamla ruggugglan…

För övrigt önskar jag er en fin avslutning på helgen…..See you later… 😛

/Kramen

Kommentera

