Inget särskilt, lite trotsig bara..

Hej sockergryn!

Vet ni, jag struntar högaktningsfullt i att jag vanligtvis inte kan planera nåt i förväg, så nu planerar och packar jag för fullt inför midsommarhelgen.. Ska tillbringa den på torpet om jag så ska krypa omkring! Tillbaka till trotsåldern..haha..

Tänker åka dit redan imorgon för att förbereda lite och göra midsommarfint. Längtar efter att få somna in till ljudet av absolut tystnad endast avbruten av ett och annat tåg som svischar förbi strax utanför knuten, och att sedan få vakna upp tidigt på morgonen av akut kissnöd, tassa iväg ut i bara nattsärken och snabbt ta sig över den daggvåta gräsmattan till dasset…sitta där en stund och fundera över meningen med livet och lyssna till den galna fågelsymfonin utanför………Härligaste sommarkänslan!

Hoppas på hyfsat väder så den nya grillen kan invigas och man kan sitta utomhus och käka, det blir liksom ingen riktig midsommar om man inte får kämpa mot mygg och knott till grillspettet och biran… 😛

Ja, det var väl allt jag hade att meddela just nu, inte mycket att hurra för men jag återkommer vilken dag som helst med ett förhoppningsvis intressantare inlägg…

Kramen

Kommentera

