Hallå…är det någon här?

Hej på er!

Nu när jag kommit igång med bloggen lite och knåpat ihop ett gäng inlägg, så börjar jag undra om det överhuvudtaget är någon som ids läsa dem. Jag vet att det inte handlar om några litterära mästerverk, men jag önskar att någon ville kommentera nåt, eller bara trycka på gilla-knappen även om ni inte gillar inlägget ifråga, bara så att jag ser att det finns nån därute som läser. Just nu känns det lite som att tala för döva öron…ja, eller som att skriva för blinda ögon då… so please give me a sign..

Jag vet att det är barnsligt, löjligt och egotrippat, men att inte riktigt veta dämpar faktiskt skriv- och berättarlusten….och om ni blundar och koncentrerar er riktigt ordentligt så kan ni med lite fantasi föreställa er mina stora, glansiga hund-tiggar-ögon som bedjande glor på er…hehe…

Får se om det funkar…

 

Puss / Pluto

Kommentera

