Söndagsmorgon-selfie..

Hej kaksmulor..

Söndagar är i vanliga fall en typisk sista-minuten-dag för sånt som måste fixas inför en ny arbetsvecka, sånt som jag i vanlig ordning har skjutit upp…meeeen nu är det ju semester Wohoo! Nu kan jag skjuta upp precis allt tråkgöra i fyra veckor till ju..hehe..

Idag har värken varit ganska snäll, ja faktiskt sedan i går kväll, så jag sov som en drogad gris hela natten för en gångs skull. Vaknade alltså hyfsat utvilad och med en knasig idé att ta en morgon-selfie au naturelle, direkt uppstigen ur bingen alltså, och sedan lägga ut den på facebook som en utmaning till mina kvinnliga vänner. Tyckte att jag borde se såpass utvilad och fräsch ut att jag åtminstone inte skulle riskera att få någon stackare att sätta morgon-kaffet i vrångstrupen i alla fall. Vet inte varför jag får såna dumma idéer, tyckte väl att det skulle vara intressant att se hur många kvinnor som vågar visa den okammade och osminkade sanningen i denna utseendefixerade samtid. Spännande blir det i alla fall att se om det dyker upp några morgonrufsiga statusar på fejan i morgonbitti….

För övrigt hoppas jag att ni haft en skön och mysig helg, sköt om er.. /Kramen

Söndagsmorgon-selfie.. 😛

Kommentera

