Efter regnet

Hej solstrålar! Är fortfarande kvar på ranchen. Det har regnat mest hela dagarna i form av häftiga skurar med inslag av åska, så jag tyckte inte det var nån mening med att dra till torpet förrän det stabiliserat sig lite.

Skavankerna efter mitt pinsamma missöde häromdagen är mycket bättre nu, några skrapsår och blåmärken och en öm handled är inget att bråka om när man har värre hälsoproblem att dras med.

Tog några snabba ”efter-regnet-bilder” under de minipromenader jag hann med mellan skurarna. Önskar bara att jag hade en riktig kamera istället för min halvtaskiga mobilkamera….men håll till godo ändå..

Kram / Marianne 

Kommentera

