Snapshots med mysfaktor 10

Hej gullvippor!

Jodå, jag överlevde första arbetsdagen efter semestern. Jobbade heldag för första gången sedan jag blev halvtidssjukskriven för mer än ett halvår sedan och blev totalt slut i både kropp och knopp…Värken tar verkligen på krafterna och koncentrationen, men jag ska vara envis och hålla ut den här veckan till att börja med även om det inte känns som om jag riktigt pallar heltid ännu…

Har överfört lite foton från mobilen ikväll, några interiörbilder från torpet ur olika vinklar som jag tog efter storstädningen när hela kåken doftade gott av grönsåpa….tyvärr är inte kvalitén på vare sig fotograf eller bilder särskilt bra, men välkommen att kika in i mitt lilla krypin ändå…

”Storstugan” (gamla köket)
”Kammar’n”

Fler bilder av bl.a. pentryt och förrådsboden kommer lite senare

Kommentera

