En fullspäckad dag av ingenting

Hej alla fina! Idag har jag gjort det bästa jag kunnat, d.v.s. i princip ingenting….

Det blir så ibland och det är helt okej, men det tog lång tid för mig att nå till den punkt då jag kunde acceptera detta. Att spendera en dag i lättjans tecken har alltid gett mig dåligt samvete, en vettig sak ska man väl kunna åstadkomma under en hel dag tycker man. Nu vet jag att jag måste lyssna på kroppen och stänga av alla måsten ibland, och det är ju perfekt att ägna sig åt absolut nada en söndag. Förhoppningsvis är man lite mer fit for fight i morgonbitti och redo för en ny arbetsvecka.

Håller för övrigt på med att föra över foton från mobilen. ta ner storleken och sammanställa de foton jag tagit på saker jag hittade under förrådsrensningen och som ska läggas ut på min bloppis. Lite lagom vilsamt söndagspyssel sådär.

Nä, nu har jag inte tid med er längre…har häcken full med ingenting ju…Oops va’ konstigt det blev..hehe.. 😛

Hoppas ni haft en fin helg…Vi hörs till veckan…

Kramen

Kommentera

