Dagen efter kvällen före..

Hej på er godingar!

Är helslut efter allt partajande igår….haha..skojar bara…Det var länge sen man så att säga vaknade upp och var ”dagen efter”. Så nope, det blev ett mycket stillsamt födelsedagsfirande, mest p.g.a. att tanten rör sig som en korsning mellan en drogad vandrande pinne och en sengångare med tourettes just nu. Ett litet felsteg och smärtan gör att jag rycker till helt okontrollerat, höll på att slänga kaffekoppen genom fönstret häromdan…den landade som tur var på köksbänken och sen var det bara att torka och se glad ut….

Fixade med lite möda och strejkande fingrar och händer till en favoriträtt, Hot Chili Chicken med curryris och grönsaker samt en banan- och chokladtårta. Inte det mest pimpade och bildsköna att visa upp, men här kör vi med realityshow, inget stylande här inte…

Efter denna brakmiddag tvärdog jag i TV-soffan en stund och slötittade på OS. Fråga mig inte om vilken sport det var, men jag tror det var 200 meter diskus eller kast med liten kulstötare eller nåt…

Kvällen avslutades med kaffe och kaka på balkongen i sällskap med en helt underbar solnedgång. Snacka om att naturen kan bjuda på färgsprakande underhållning. Tror gärna att det var för min skull, alltså födelsedagstanten till ära… 😛

Hoppas ni haft en bra helg. Nu ska jag förbereda lite inför kommande arbetsvecka….Ha det gott…Puss å Kramen..

Marianne

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

