Fredagsfantasier..

Hej gummiankor!

Energikicken jag fick av glädjebeskedet i torsdagsförmiddag angående min ögonoperation hjälpte mig som tur var att klara dagens jobb. Den ordinarie orken tog annars slut redan på onsdag eftermiddag. Det blir lätt så när man inte får tillräckligt med sömn p.g.a. smärtorna och när all vaken tid går åt till att bekämpa dem.

Men nu är det helg och jag ska vila mig ordentligt så att jag känner mig pigg inför resan till Sundsvall och operationen på måndag. Önskar att jag hade ett badkar nu. Tänk att få lägga sig i varmt vatten med någon väl-doftande och avslappnande badolja…..Gärna lite skum också….. och värmeljus….och champagne…..och en snygg ….hmmmm… Nä sluta yra nu….du har ju inget badkar din fåntratt! Suck…Nä, man får väl ställa sig i duschen med en flaska doftspray, ficklampa och en festis och försöka massera upp ett sjujäkla schampolödder istället… 😛

Ha en mysig helg allihopa!

Kramenheart

Kommentera

