Megatrött och mikroavis..

Vicken vecka hörrni…så glad att det äntligen är helg, det känns som om jag skulle kunna sova i ett sträck till måndag morgon. Fick inte mycket sömn natten som var p.g.a. ett himla åskoväder och en åskrädd vovve…Så den här arbetsdagen har mer eller mindre varit en pina, särskilt lunchen….där sitter jag i mitt lånade kontor och idisslar min halvsladdriga pastasallad medan avdelningen bredvid har ett smaskigt fredagslunchgrillparty utanför….jag menar…s k a d e t v a r a p å d e t h ä r v i s e t ?! Var är samhället på väg egentligen? Haha…jag skojar bara, och det var inget större fel på min sallad, även om grilldoften förstörde upplevelsen en aning……men liiite avis blev man ju…

Jag har några små aktiviteter planerade i helgen både hemmavid och även på torpet beroende på hur vädret blir. Som vanligt beror det lite på hur jag mår också. Det är inga tråkiga hushållssysslor utan roliga saker för en gångs skull. Tyckte att jag behövde muntras upp lite, och vem ska göra det om inte jag gör det själv? Ska fortsätta att stöka runt lite i mitt hobbyrum, praktisera lite som symaskinsmekaniker och knappsorterare m.m. 🙂

Meeen, det återstår att se om planerna blir av eller om den här gamla skatan tänker sussa hela helgen…who knows….Ha det så bra så länge så hörs vi lite senare…

Kommentera

