Livstecken

Hej på er!

Har haft aningens bloggtorka ett par dagar, varit lite nere och har egentligen inget nytt att förtälja, men vill ändå ge någon typ av livstecken ifrån mig.

Det har varit fullt upp på jobbet och ingen förbättring när det gäller värk och elände, har känt mig trött och slut så kvällarna har mest spenderats i TV-soffan knaprandes smärtstillande. I dag känns det faktiskt som om det börjat släppa lite i rygg och ben, så imorgon tänkte jag försöka mig på en kvällspromenad åtminstone. Måste ut och aktivera mig innan jag börjar känna mig som nåt gammalt åbäke som redan gått i ide…

Idag är det förresten den Internationella Artritdagen, inget att fira med pukor och trumpeter precis, men såna här dagar är ju till för att öka medvetenheten om olika sjukdomar, och det är väl jättebra.

Hittade ett par bra webbplatser idag som handlar om reumatoid artrit, båda på engelska men mycket läsvärda. Länkar till dessa om någon vill kolla.   Health Central >>    The Seated View blog >>

Hoppas att ni har en bättre vecka än moi och fortsätter med det……Vi hörs…

Kommentera

