Från förtvivlan till hopp

Hej och hopp..

Oj vilken omtumlande dag det blev igår, jag är helt slut…Först den tidiga morgonchocken att Donald Trump valts till USAs näste president (God help us all), och sedan på kvällskvisten ett överraskande men positivt besked från oväntat håll som innebar att cirka tre ton bekymmer och stress föll från mina axlar. Jag berättar inget mer än att det innebär en lösning på ett mycket svårlöst problem som stått och stampat på samma fläck en längre tid och som helt säkert också bidragit till min sviktande hälsa.

Så dagen har varit mycket bra trots den gamla vanliga värken och lite halvstrul på jobbet, och hörrni.. det har snöat..woohoo! Ett snökaos i miniformat drog fram och la ett decimetertjockt, fluffigt täcke med nysnö på marken, men nu ikväll blev det tyvärr runt nollan på termometern och väderprognosen säger att det fortsätter så ett tag, så i morgon lär det tyvärr bara vara slask kvar.

P.g.a. dessa känslosvängningar känns det som om det kan bli en tidig date med kudden ikväll. Jag har ju dessutom inte fått någon vidare nattsömn på sistone heller, så förhoppningsvis kan jag nu slappna av och få en hel natts sömn som omväxling. Man vill ju vara pigg till helgen ju… 😋

Det blev inte ett särskilt långt eller innehållsrikt inlägg ikväll heller, men det tar sig i alla fall…Håll ut bara..

Ha det så bra så länge sötrumpor…..Kramen

Kommentera

