Det är mycke’ nu…

Hej på er sötrumpor!

Tyvärr blir det lite långt mellan inläggen just nu. Har det rätt jobbigt med mig själv. Det är mycket på jobbet, en sjuhelsikes värk och ett jätteproblem som är på väg att lösas om allt går som det ska. Nerverna kryper utanpå huden, jag mår pyton och är mer okoncentrerad än vanligt, och det känns inte som om jag har något med substans att skriva om. Förhoppningsvis är det inget långvarigt tillstånd men tänkte ändå förvarna er om läget. Utåt sett är jag samma glada skit som vanligt, men jag har för mig att jag har berättat om den här lämpliga och leende masken man sätter på sig i det officiella livet i ett par tidigare inlägg…och här vill jag vara helt okonstlad och ärlig så det känns inte rätt att skriva här för tillfället….

Hur som helst så återkommer jag men nya men inte så friska tag när ni minst anar det..hehe…tills dess ska ni ha det så jättebra…och sköt om er!

 

footprints
De varma stormvindarna har jagat bort vintern och bara lämnat frusna fotspår….
Kommentera

