Taktisk pyspunka..

Hej på er!

Jag hoppas att ni haft en härlig jul och att ni fortsätter att må gott ända in i kaklet så att säga, alltså fram till nyår, och självklart önskar jag er även ett välmående 2017.

Jag är inte den som brukar avge några nyårslöften, jag gillar inte att sätta press på mig själv i onödan och särskilt inte när allt annat runtomkring är så stressande. Men i år ska jag faktiskt göra ett undantag trots alla jobbiga omständigheter. Ambitionerna jag hade när jag startade den här bloggen sjönk ju som en påse gråsten då bakslagen kom som på rulle hela tiden. Jag har varit så ledsen, trött och frustrerad att jag t.o.m. funderat på att lägga ned bloggen.

Men nu känner jag att jag måste tillbaks till känslan jag hade i början. Så mitt nyårslöfte blir att ta nya tag i hela hälsopaketet och fanimej sätta igång på allvar! Åtminstone göra det jag klarar av, men vara konsekvent även om det tar emot och även om jag hittar en massa bra anledningar att ge vika.

Sicket tjurigt inlägg detta blev då…men nu känns det att jag hållit den berömda masken aningen för länge och då är det bättre att låta frustrationen pysa ut lite, annars kokar det över…

Kramen 💜

Kommentera

