Tänkvärd tankeställare…

Hejsan!

Känner ni igen uttrycket ”hen har övervunnit sin sjukdom”? Jag tycker att man hör och ser det ganska ofta men har aldrig riktigt reflekterat över det ända tills jag såg det här på Twitter för ett tag sen och som verkligen fick mig att haja till och tänka efter….

Tänkvärt och så jäkla sant, eller hur…..Jag följer kontot @livetsbilder för alla utomordentliga och tänkvärda tweets om tillvaron för oss som drabbats av sjukdom och vad vi har att kämpa mot. Har ni konto på Twitter så följ för tusan! Och följ mig med (@mirresundstrom) när ni ändå håller på..hehe..)

Har inget mer att berätta just nu, ville bara dela med mig av detta……Hej så länge!

 

Kommentera

