Nytt bloggtema 2017

Hej på er!

Hoppas ni fått en kanonstart på det nya året! Här har vinterkylan verkligen anlänt, -27 tidigt i morse. Men vädret har ju varit upp och ner hela vintern och om ett par dagar ska det visst bli runt 0:an igen. Men nog om vädret, anledningen till det här inlägget är att jag behöver er hjälp.

Som ni kanske märkt har jag ändrat layout för bloggen. Jag tyckte den förra var dels för rörig och dels godtog den inte riktigt vissa svenska bokstäver. Denna är mer ”clean” med dold meny och widgets, det enda negativa är att det blir några fler klick för att läsa blogginläggen men jag kan ju alltid lägga en direktlänk till bloggen på startsidan.

Eftersom det är ni som ska läsa bloggen så vill jag hemskt gärna ha feedback på vad ni som varit här tidigare tycker så lämna en kort kommentar är ni jättesnälla. Var den förra layouten bättre? Nya läsare får naturligtvis också tycka till.

Kram / Marianne 💜

Kommentera

