Snabbincheckning

Hej äppelskruttar..

Checkar in för en kort uppdatering av läget. Det händer inte mycket på hälsofronten just nu och därför blir det lite dålig uppdatering här.

Det har hittills varit en vecka av hög stressnivå och koncentrerad viljestyrka som inte gett mig tid till bloggande eller sociala medier. (allt handlar nu om att få ihop den slutliga lösningen på mitt privata problem). Jag har dessutom och mitt i alltihopa haft en tredagars febertopp med frossa och elak hosta, antagligen kopplad till förkylningen som hängt kvar sedan Lucia.

Känner mig både sjuk, utmattad, rastlös och stressad på samma gång men vill helst av allt börja jobba igen eftersom jag vet hur mycket som lagts på hög. Samtidigt känner jag mig alltför splittrad och okoncentrerad för att kunna göra ett bra jobb. Jag är ganska besviken just nu, trodde faktiskt att 2017 skulle börja bättre än så här. Det är inte utan att man känner vibbarna från januari 2016, de dåliga alltså.

Jag hoppas att ni haft en bättre vecka så här långt och att det inte blötsnöar eller blåser kring öronen på er alltför mycket. T.o.m. vädret är ju grinigt och passar åtminstone mitt usla humör perfekt…haha…Förhoppningsvis är jag lite mer uppåt nästa gång vi hörs…

Puss å Kram 💜

Kommentera

