Skavsår i mitt ❤

Hej sötnötter!dsc_0087b

Just nu sitter jag på kontoret och har en stund över till fika och funderingar, så jag tänkte passa på att krafsa ned några snabba rader.

Ibland känns det extra tungt att blogga, men då försöker jag att komma ihåg hur lättad man kan känna sig efteråt. Ungefär som om en vass sten har lossnat i bröstet och inte skaver så hårt mot hjärtat längre. Jag är fortfarande jätteledsen och superbedrövad, men mest vansinnigt arg. Jag önskar att åtminstone ledsenheten kunde gå över, ilskan ger mig i alla fall energi och håller mig uppe så den ser jag som något positivt mitt i allt elände.

Jag är också ledsen över att jag belastar er läsare med mina bekymmer, särskilt när jag inte kan eller vill berätta om orsaken till dem. Men samtidigt har jag redan från början ”varnat” för att detta är en mycket personlig blogg, med ärliga och uppriktiga känslor. Så den som läser får ta det onda med det goda så att säga. Jag kan bara hoppas att det inte dröjer all för länge tills jag är tillbaks på banan igen och till mitt gamla positiva och halvknasiga jag…

Ha det så gott så länge….. Puss å Kram ❤

 

Kommentera

