Kortkort uppdatering

Hej på er!

Huvudvärk…ja varför inte? Har ju redan värk så det räcker så det gör ju varken till eller ifrån….Nämen skämt åsido så är det nog en reaktion på ett par dagars intensivt tankearbete både privat och på jobbet plus urdålig sömn.

Det känns som om jag står och stampar på samma fläck när det gäller mina medicinska problem. Det var ju meningen att jag skulle ta tag i detta direkt efter årsskiftet, men eftersom mitt liv plötsligt ställdes på ända i januari måste jag tyvärr vänta tills övriga problem löst sig innan jag kan koncentrera mig på det medicinska.

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om vädret just nu, det kan ju inte bestämma sig liksom. Ena dagen är det – 15 och snålblåst och nästa + 4, vindstilla och strålande sol. Det sistnämnda är förstås trevligare, men innebär också ishalka och slask.

Håller det vårlika vädret i sig till helgen planerar jag lite korvgrillning på tomten. Jycken har burit hem en halv kubik pinnved som passar perfekt till eldkorgen…så då får jag tomten städad samtidigt….förena nytta med nöje ni vet….haha…

Men än är det bara mitt i veckan så mycket kan hända både med väder och annat. Jag kan ju som sagt aldrig planera något i förväg.

Hoppas att ni har det bra och att solen skiner på er också……Vi hörs….

Puss 💕

 

Kommentera

