Ferdinand & Jag

Hej gullvippor!

Så var det dags för en ny vecka. Bara att klistra på det där leendet och ta den där tjuren vid hornen igen. Vi har börjat lära känna varandra bra Ferdinand och jag, han är en god lyssnare och vet precis vad jag behöver varje måndagsmorgon….nämligen en rejäl tjurspark i det naturligt stötdämpade akterpartiet.…haha..

Under helgerna kan jag ta av mig leendet, skrika, gråta och avreagera mig om jag behöver, men den här helgen har jag försökt koppla bort allt negativt och bara slappnat av. Synd bara att vädret blev så surt att mina korvgrillningsplaner gick i stöpet. Men eldkorgen är laddad och korvarna väntar i frysen så grillning kommer det att bli så fort duggregnet och snålblåsten bytts ut mot solsken och vindstilla. Längtar…..

Har för övrigt spenderat söndagen med att skämma bort mig lite. Har ätit en lyxigare frukost än vanligt, satt lite ny toning i barret och försökt klippa topparna själv…..har ni riktigt otur får ni uppleva resultatet via den obligatoriska måndags-selfien….Sedan blev det även lite fot- och hudvård + en härlig långdusch (fast gu’ vad jag vill ha ett badkar hörrni).

Ja, det här blev ju lite meningslöst kallprat bara, men jag hoppas att ni haft en härlig helg och så önskar jag er en bra vecka me’…….Puss å Kramen ❤

Kommentera

