Toning, Toppning & Tänder ✂️😬

Hej godingar!

De två första dagarna har passerat ganska obemärkt förbi. Jag har inget särskilt att berätta mer än att vintern kommit i repris med lite snö och kyla, och så ska jag träffa min favoritkäftis på torsdag för att se om det går att behandla mitt blödande tandkött och kanske rädda mig från ytterligare infektioner och ofrivillig tandlossning. Känns som om jag har en infektion på gång i överkäken, är lite öm i kinden.

Då jag inte har något spännande att berätta så lägger jag in några meningslösa snapshots från de här två dagarna, och självklart min måndags-selfie som jag lovade er sist….eller snarare hotade er med…hehe…

Efter söndagens hårvård blev kalufsen en aning mörkare och ca 15 cm kortare. Det var något av en pärs att försöka få ett hår som räcker ner till rumpan någorlunda jämnt när man har ett par värdelösa armar, händer och reumatiska fingrar, men strunt samma, jag har ju håret uppsatt för det mesta så det syns ändå inte att det blev lite ojämnt.

Hoppas ni fått en bra start på veckan….Må så gott så länge……Puss ❤

Kommentera

