Bara att bita ihop…Aj..

Hej sötnötter!

Det har varit ett par händelselösa dagar, har jobbat ganska intensivt och mest ägnat kvällarna till återhämtning + lite lättare hushållsarbete. Det har snöat ordentligt så nu ser det ut som vargavinter därute igen och idag har det blåst ordentligt så att snön yrde runt öronen. Det var bara några minusgrader med vinden gjorde att det kändes som rena Sibirien…Brrr…så det blir en brasa i kaminen och mys i TV-soffan i kväll.

Hade ett tandläkarbesök i förmiddags som gick sådär. Har ju haft återkommande problem med svåra infektioner i överkäken som orsakat tandlossning och tandköttsproblem, och nu verkar det som om det blivit värre. Har såna besvär och så pass ont att jag knappt kan äta eller prata och varje tandborstning orsakar blodbad. Men min tandis och jag har en plan och det kommer nog att ordna sig till slut, men det kommer att bli många behandlingar och mycket smärtsamt. Jag vet att jag bara är tvungen att försöka se det positiva i precis allt för att inte ramla ner i det där deprimerande hålet igen så jag tänker ”Wohoo..vilken tur att jag är proffs på att klara smärta” 👍 och ”Yesss…inget ont som inte har något gott med sig”. 👍

Lite roligare är ju att det är fredag i morgon och snart helg igen. Ha det så bra så länge……Puss å Kramen ❤

Kommentera

