Ny Layout…igen!

Hej på er!

Som ni ser har jag ändrat layout på bloggen. Kan ju verka lite hysteriskt eftersom det inte var så där jättelängesen jag ändrade förra gången, men nu är jag i ett läge där jag söker och kräver synbara förändringar lite överallt och på vad som helst, så jag håller på att prova mig fram till en layout som känns rätt. Man kan kanske kalla det för någon typ av psykisk ambivalens, ett tillstånd av velande med i princip allt, men där det känns bättre att förnya sig istället för att stå och stampa på samma fläck eller bara lunka på i samma fotspår…..typ….

Oh dear, ni begriper nog inte mycket av mitt svamlande…haha…men det gör inget och det är inte ert fel. I mitt huvud är det klart som korvspad, men det är ju där det…

Ett annat utslag av detta tillstånd är att jag helt utan förvarning, och fortfarande halvsovande, klippte luggen rakt av i morse fastän jag för länge sen bestämt att spara ut den. Snyggt blev det inte…men annorlunda…

Som jag berättat innan har jag det lite jobbigt med moodswings, alltså väldigt tvära kast när det gäller humöret, och det är kanske därför jag både känner mig och beter mig lite halvgalet. Men det må så vara, så länge det inte stör någon annan än mig själv alltför mycket. Men lite tröttsamt är det ju, så jag går mest omkring och känner mig både utmattad och knasig i kapsylen…och nu har jag dessutom en galen frilla också…hehe..

Har inte mer att förtälja just nu, skulle ju egentligen bara förklara den nya layouten, men som vanligt fick ni en massa annat trams på köpet. Hoppas ni mår bra och att ni fått en fin start på veckan. Vi ses snart igen…

P o K  ❤

Kommentera

