Valborg, Valet & Kvalet

Nämen kolla…ny layout igen! Vad i hela friden är det för fel på människan?!

Japp, kalla mig osäker, kluven, tveksam, obestämd eller med ett finare ord, ambivalent, men just för tillfället är det mitt primära karaktärsdrag…hehe…Gillade ju min förra layout som jag bara haft knappt en vecka, tyckte den var läcker men jätterörig så jag har återgått till en renare stil igen och nu tror jag faktiskt att jag hittat ”hem”….men man ska ju aldrig yttra sig tvärsäkert om någonting har jag märkt.

Det är ju Valborgsmässoafton och vi ska sjunga in våren är det tänkt. De kan man säkert göra längre söderut, men här i övre halvan av riket får man istället försöka skrämma bort vintern med sin falsksång…haha…Ingen snö i luften än men det verkar bara vara en tidsfråga. Vänner längre upp funderar på att ta snöskotern till brasan i kväll, 3 deci av det vita guldet har utlovats…Sköna maj välkommen..…jomensåatte.. 🙄

Här blir det enbart brasa i kaminen i kväll, och förstås något gott att äta och dricka. Man är ju ledig i morgon med så det gör inget om man nattsuddar lite, och dessutom har jag varit tvungen att ta semester ytterligare ett par dagar p.g.a. ett mindre ingrepp på tisdag som kommer att kräva stillhet efteråt, så det kommer att bli plenty av vila ett tag för den här saggiga tanten.

Hoppas ni har en skön helg så här långt och att vädret inte är alltför tråkigt där ni är.

Trevlig Valborg och Kramen!

Kommentera

