Långtråkig Kortvecka

Hej go’rumpor!

Vilken konstig vecka det har varit, jag är alldeles snurrig i kolan. Först var det jätteskönt med långhelg, sedan blev jag uttråkad och rastlös under mina påtvingade semester-dagar, och så när man äntligen fick börja hugga i och jobba idag så… BAM…blev det helg igen…snacka om kort arbetsvecka…haha…

Jaja…jag överlever nog en helg till. Vädret ser hyfsat ut men detsamma kan jag inte säga om trägår’n, så det lär nog bli lite pyssel i buskar och rabatter om bara kroppen tillåter. På jobbet grillade de idag och det luktade så himla gott bara av grillkolet så jag måste nog damma av grillen också…och rota runt i frysen lite.

Har fått kallelse till reumatologen, vilket känns sådär eftersom jag är hyfsat besviken på dem. Men jag får väl dra den sorgliga historien om den felförskrivna och uteblivna sprutan, se lessen ut och visa upp mina onda, knöliga fingrar så kanske det löser sig.

Har inget mer att berätta just nu, men åter-kommer om det händer något…eller inte.. 😉

Önskar er en trevlig kväll och en fin helg!

Puss å Kramen 💋

Kommentera

