Snabbis…😉

Hej solstrÄlar!

Gör en snabb uppdatering före min tre-dagars “utflykt” eftersom jag med all sĂ€kerhet inte kommer att ha nĂ„gon tid över att blogga under nĂ„gra dagar.

Veckan har börjat bra vÀdermÀssigt och jag hoppas det hÄller i sig. Jag har dÀremot sovit som en kratta p.g.a. vansinnig vÀrk i benen och Àr genomtrött. Inte en sÄ bra uppladdning för en konferens kan jag tycka men det fÄr gÄ ÀndÄ.

Har ni tur sĂ„ kommer jag ha lite mer intressanta saker att berĂ€tta framĂ„t helgen, och det vore vĂ€l nĂ„’t nytt och omvĂ€xlande, eller hur
haha
 😜

Hoppas ni haft en bra start pÄ veckan och att vÄrsolen vÀrmer er med.

Sköt om er sĂ„ lĂ€nge, och gör inget som jag inte skulle göra
.

P o K ❀

Kommentera

