Hej Juni

Så blev det ny månad….ser man till vädret kan man inte riktigt tro att det är juni. Kallt, blåsigt, regn och hagel men faktiskt också någon liten solglimt emellanåt. Fast förväntningarna var inte så där särskilt höga eftersom maj mest liknade en dålig repris av oktober ungefär….

Har inte haft så mycket att blogga om på sistone eftersom jag fortfarande har det jobbigt med influensan som inte vill ge sig, åtminstone inte hostan som håller mig vaken om nätterna. Det är ganska tungt att jobba när man är konstant trött och mosig och all energi går liksom åt till det.

Men jag återkommer så snart jag fått sova en skvätt så orken återvänder, och då kanske jag har något vettigt att skriva om också. Tills dess får ni ha det så bra….

Kramen ❤

Kommentera

