Energizer Bunny…Not so much…

Hej på er!

…och jättesuck…Är bara så jäkla energifattig just nu. Den segdragna flunsan och alla vaknätter har nog gjort sitt till och dessutom tog två av mina viktigaste mediciner typiskt nog slut nu under långhelgen. Jag brukar ha stenkoll på mina medikamenter, men tydligen har hjärnan varit i mosigaste laget ett par veckor. Har fixat tabletterna nu, men har man varit utan några dagar tar det ett tag innan det har jämnat till sig så att säga.

Har i alla fall lyckats jobba de här dagarna utan större missöden, förutom att jag hade måndag i onsdags. Fast det är ju rätt skönt att komma på att arbetsveckan snart är slut innan den har börjat liksom…haha…

Det blir nog en tur till torpet i helgen för gräsklippning m.m. Efter senaste regnet har växtligheten tagit fart ordentligt. Får se om det kanske blir övernattning också. Jag måste koppla av och samla energi inför nästa vecka då jag har två provtagningar på måndag, jobbmöte på tisdag, läkarbesök på onsdag och så ska jag ha uppföljning på grundutbildningen hos vår arbetsenhet här i Sollefteå på torsdag och så ytterligare ett läkarbesök på fredag….Puh…

Det låter kanske löjligt för fullt friska människor, men bara ett simpelt läkarbesök eller egentligen vad som helst som ligger utanför ordinarie rutiner kan vara väldigt psykiskt energikrävande, ja för mig i alla fall.

Men jag får försöka ladda batterierna så gott det går i helgen. Jag hoppas att ni mår bra och har en fin vecka så här långt….Vi hörs…

P o K ❤

Kommentera

