Makeover….igen… 🙄

Hej pussgurkor!

Som ni som varit hÀr tidigare ser, sÄ har jag Àndrat utseende pÄ webbplatsen
igen
 Det ÄterstÄr fortfarande lite justeringar men ni fÄr hÄlla till godo sÄ lÀnge.

Snacka om schizofren och ombytlig mĂ€nniska tĂ€nker ni sĂ€kert, och lite rĂ€tt har ni ju…hehe… Jag har för nĂ€rvarande ett mindre s.k. I-landsproblem: nĂ€mligen att vĂ€lja vilka av mina webbplatser som ska fĂ„ överleva. Jag har beslutat att dra ner pĂ„ antalet för att fĂ„ bĂ€ttre kvalitet pĂ„ innehĂ„ll och jĂ€mnare uppdateringsfrekvens. Jag vill dĂ€rför anpassa den hĂ€r till en enkel, lĂ€ttlĂ€st och mer direkt blogg för mina vardagstankar, speciellt inriktad pĂ„ min hĂ€lsa dĂ„ förstĂ„s. Jag fortsĂ€tter samtidigt att driva min personliga blogg pĂ„ nouw.com som har ett lite mer mixat och ytligt innehĂ„ll. Jag kommer att köra bĂ„da parallellt, Ă„tminstone ett tag tills jag ser vilken som fĂ„ngar flest lĂ€sare och genererar flest interaktioner.

Den hÀr webbplatsen har hittills varit fri frÄn respons frÄn er lÀsare vilket Àr lite trist nÀr man bloggar. Jag ser att ni Àr hÀr, men man vill ju se att nÄgon verkligen lÀser och tycker nÄgonting om det man skriver. Det spelar ingen roll om ni gillar eller hatar det, bara man fÄr nÄgon reaktion överhuvudtaget.

SĂ„ snĂ€lla söta, tryck gĂ€rna pĂ„ ”Gilla” eller lĂ€mna en pyttekort anonym kommentar sĂ„ jag Ă„tminstone ser att ni lĂ€st mitt krafsklotter.

Ha det gott sÄ lÀnge!

P o K ❀

Kommentera

